6 תשובות
לאא אז זה לא יצא לך טוב^
קחי תבדקי את זה
שואל השאלה:
זה עוגיות מושלגות כאלה אני אנסה בכל מקרה
אנונימית
שואל השאלה:
מה אבל הכנתי וזה יצא ממש טעים וטוב זה יצא קצת בלי צבע כי השתמשתי בשוקולית ולא בקקאו אבל חוץ מזה זה מושלם
אנונימית
יצא לך בראוניז, לכי למתכון אחר של באורניז ופשוט תמשיכי כבר משםעל פי המתכון השני
אלל ניסיתי פעם יצא לי עוגה וזה נורא