7 תשובות
לא חושב שיש הבדל
לא חושב שיש הבדל בין בנים לבנות, זה תלוי לרוב באנשים וכמה הם רוצים לתת טיפים או יכולים או נדיבים או אולי לא קיבלו שירות טוב...
בנות וכל מי שעבד במלצרות יודע את זה... אם כי גם בנים מקבלים כמובן, רק פחות.
אנונימי
בנות יפות :(
אנונימית
דוגרי שבנות..
מילצרנו באירוע בנים ובנות. וחד משמעית אני וחברה שלי קיבלנו יותר כסף בפער, הבנים בקושי קיבלו
סביר להניח בשנות.