33 תשובות
בת כמה את?
שואל השאלה:
לעזוב אותי^^ בת 16
לעזוב אותי^^ בת 16
אנונימית
את כבר בת 18 תעזבי את הבית פשוט
תמצאי עבודה תשכרי דירה עם שוטפים תכירי אנשים
תמצאי עבודה תשכרי דירה עם שוטפים תכירי אנשים
אל תעזבי , תנסי להגיע איתה לפשרה שתניח לך עם לפחות חצי מהחוקים שלה , יש לך גם זכות ותעשי לה חיים קשים תגידי לה שעם היא לא מוותרת על זה תעזבי תבית , תראי שיש לך קו אדים והיא חצתה אותו
תנסח להסביר לה שאת כבר התבגרת ואת צריכה את הפרטיות שלך
גם לי נמאס מהמשפחה שלי, לצערי אני מזדהה איתך נורא
תקשיבי אם יש לך סבא סבתא קרובים או בכללי משפחה קרובה שאת יכולה ללכת אליה לקצת כדי לשנות את האווירה המעצבנת הזאת של הבית תעשי את זה
אפילו חברים שאת יכולה להיות אצלם קצת זה מעולה(:
בהצלחה, ותזכרי שהכל יהיה טוב
אני כאן לכל דבר3>
תקשיבי אם יש לך סבא סבתא קרובים או בכללי משפחה קרובה שאת יכולה ללכת אליה לקצת כדי לשנות את האווירה המעצבנת הזאת של הבית תעשי את זה
אפילו חברים שאת יכולה להיות אצלם קצת זה מעולה(:
בהצלחה, ותזכרי שהכל יהיה טוב
אני כאן לכל דבר3>
שואל השאלה:
רק אדם ^^^
אני סך הכל בת 16 בסטיפס כתוב 18 לא יודעת למה
רק אדם ^^^
אני סך הכל בת 16 בסטיפס כתוב 18 לא יודעת למה
אנונימית
תנסי להתגמש איתה
באמת שאני מבינה שזה מבאס
אבל בסופו של דבר בגיל 18 את כבר יכולה לעזוב את הבית אז אלה אולי השנים האחרונות שלך עם החוקים האלה
תבקשי ממנה טיפה להתגמש איתך תגידי לה שאת כבר לא ילדה קטנה ושגם את צריכה פרטיות
באמת שאני מבינה שזה מבאס
אבל בסופו של דבר בגיל 18 את כבר יכולה לעזוב את הבית אז אלה אולי השנים האחרונות שלך עם החוקים האלה
תבקשי ממנה טיפה להתגמש איתך תגידי לה שאת כבר לא ילדה קטנה ושגם את צריכה פרטיות
קדחי באדמה חופשית, מצאי נפט, מכרי אותו, הרוויחי כסף, קני אחוזה מפוארת, עזבי את הבית.
אני באמת מבינה אותך
אצלי המצב בבית רעוע כבר איזה חמש או שש שנים
לדבר לא עוזר אז לצאת מהבית קצת לשנות אווירה רק יעשה טוב
(: אני הייתי רוצה לצאת חחח
אצלי המצב בבית רעוע כבר איזה חמש או שש שנים
לדבר לא עוזר אז לצאת מהבית קצת לשנות אווירה רק יעשה טוב
(: אני הייתי רוצה לצאת חחח
בת כמה אחותך?
שואל השאלה:
אנונימית12560^^
בת שנה
אנונימית12560^^
בת שנה
אנונימית
שואל השאלה:
קבלו עוד 2 חוקים הזויים::::
אסור לסרק אל השיער בבית , אני מסרקת את השיער בכניסה של המעלית.
אסור להיכנס לבית עם נעל.
ויש עוד הרבה
קבלו עוד 2 חוקים הזויים::::
אסור לסרק אל השיער בבית , אני מסרקת את השיער בכניסה של המעלית.
אסור להיכנס לבית עם נעל.
ויש עוד הרבה
אנונימית
זה מצב לא כיף)):
כמו שאמרתי תנסי לעזוב את הבית לקצת לשנות אווירה. רק יעזור תאמיני לי
כמו שאמרתי תנסי לעזוב את הבית לקצת לשנות אווירה. רק יעזור תאמיני לי
פנימייה סיס
שמעי את בקרוב בת 18 זה רק עוד שנתיים תלכי לצבא תגידי שאת לא בקשר עם ההורים לא טוב לך תעשי חיילת בודדת תגורי בבית החייל
תעשי כאילו את חולה למשך הרבה זמן היא תראה שאת לא מרגישה טוב ואז תגידי לה שזה גורם לך ללחץ מטורף וכו וכו'
אוי נו באמת!
זה נקרה הורות אוקיי!
אין מה לעשות תסבלי!
במשפחה אין פרטיות.
די להתלונן באמת יש אנשים שמרביצים להם במשפחה...
זה שהדלת שלך פתוחה זה לא ביג דיל
זה נקרה הורות אוקיי!
אין מה לעשות תסבלי!
במשפחה אין פרטיות.
די להתלונן באמת יש אנשים שמרביצים להם במשפחה...
זה שהדלת שלך פתוחה זה לא ביג דיל
אנונימית
אנונימית את לא תביני אותה עד שתכנסי לנעליים שלה
צריך פרטיות זה דבר בסיסי
צריך פרטיות זה דבר בסיסי
אין מה להשוות בין שני הדברים
כל אחד הוא נוראי בפני עצמו
אני לא מצדיקה אלימות חס וחלילה אבל נו באמת
כל אחד הוא נוראי בפני עצמו
אני לא מצדיקה אלימות חס וחלילה אבל נו באמת
אני אשכרה כן מבינה אותה אני עוברת משהו יותר נורא כל המשפחה שלי בחדר אחד ביחד!! אז די להתלונן!
אנונימית
שואל השאלה:
אנונמית^^^
אני מציעה לך לשתוק את מביכה את עצמך סתם,
מי אמר לך שבמשפחה שלי אין אלימות? אמא שלי הייתה מתעללת בי בגיל קטן . יש אנשים שעוברים דברים אני לא צריכה לפרט לך בסטיפס . בושה
אנונמית^^^
אני מציעה לך לשתוק את מביכה את עצמך סתם,
מי אמר לך שבמשפחה שלי אין אלימות? אמא שלי הייתה מתעללת בי בגיל קטן . יש אנשים שעוברים דברים אני לא צריכה לפרט לך בסטיפס . בושה
אנונימית
את יכולה לנסות פנמייה
תקני מפתח לחדר ואל תשאלי אותם את כבר בת 16 וזה כולה לסגור את הדלת בסופו של דבר הם יתרגלו
אנונימית
היי הדבר הכי פשוט שאני יכולה להציע לך זה לחכות שנתיים עד שלא תהיי קטינה ואז תעזבי את הבית אבל אני מבינה שזה מצב לא פשוט בכלל אז באמת שאני לא ממש יודעת מה להגיד בנתיים אני רק מקווה בשבילך שיהיה טוב יותר ❤
תגידי תודה שאת לא חווה אלימות בבית
אוו ואני עוד חשבתי שההורים שלי הכי מעצבנים
פנימייה
תגרמי לה לרצות שתסגרי את הדלת
תשימי מוזיקה רועשת ותדברי בטלפון בקולי קולות
תאמיני לי היא תבוא ותסגור לך את הדלת בעצמה
או שאת יכולה לדבר איתה בטוב, להגיד לה שהורים צריכים לשמש דוגמה לילדים שלהם, לכן אם לך אסור לסגור את הדלת אז את רוצה שגם היא לא תסגור את הדלת
שזה יהיה פייר
שתישן בדלת פתוחה, שתתלבש בדלת פתוחה, שתשמע כל היום את הרעשים של כולם, נראה אם יהיה לה נעים עם המחשבה הזאת
תשימי מוזיקה רועשת ותדברי בטלפון בקולי קולות
תאמיני לי היא תבוא ותסגור לך את הדלת בעצמה
או שאת יכולה לדבר איתה בטוב, להגיד לה שהורים צריכים לשמש דוגמה לילדים שלהם, לכן אם לך אסור לסגור את הדלת אז את רוצה שגם היא לא תסגור את הדלת
שזה יהיה פייר
שתישן בדלת פתוחה, שתתלבש בדלת פתוחה, שתשמע כל היום את הרעשים של כולם, נראה אם יהיה לה נעים עם המחשבה הזאת
יש פנימיות מדהימות
מוזמנת לברר לדבר עם אנשים שכבר שם
אם את בעיניין יכולה לנסות
מאמינה שיעשה לך יותר טוב
מוזמנת לברר לדבר עם אנשים שכבר שם
אם את בעיניין יכולה לנסות
מאמינה שיעשה לך יותר טוב
אם לא טוב לך בבית אז תעזבי אין לך למה להישאר את אמרת באצמך שאת כבר 13 שנה מנסה לסדר את זה ...
ותימצאי עבודה תסיגי כסף תחסכי מלא ועוד שנה או חצי שנה כבר תוכלי להשכיר דירה...
לבנתיים תגורי אצל דודה שלך אם היא יותר נורמאלית ואם לא בלך ביכלל קשר למישפחה שלך תישני עצל חברה שלך או משהו
ותימצאי עבודה תסיגי כסף תחסכי מלא ועוד שנה או חצי שנה כבר תוכלי להשכיר דירה...
לבנתיים תגורי אצל דודה שלך אם היא יותר נורמאלית ואם לא בלך ביכלל קשר למישפחה שלך תישני עצל חברה שלך או משהו
אולי תנסי לדבר אתם או למצוא עבודה או פתרן אחר
היי mmiryam יקירה,
אני שומעת את התסכול והייאוש בדברייך.. אני מבינה שיש קושי רציני ואולי את מרגישה שאת לא מצליחה לתקשר עם הורייך.. נשמע שאת אולי אפילו מרגישה זרה להם.. אני משערת כמה אבודה את מרגישה בבית.. מקום שאמור להיות מרכז החיים שלך, המקום בטוח והמוגן, הנוח והמכיל.. זה וודאי נורא מעייף ומעיק להתמודד עם הניסיונות לקשר נעים ויציב עם ההורים...
יכול להיות שאם תשתפי את המחנכת או יועצת ביה"ס באיך שאת מרגישה, עצם השיתוף יוכל להקל עליך ולהוציא אותך ממערבולת המחשבות הזאת שנקלעת לתוכה.
בנוסף, יקרה, אני מתנדבת בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) ואני מזמינה אותך לצ'אט שלנו, בו תוכלי בשיחה אנונימית ואישית לקבל אוזן קשבת, קודם כל כדי שלא תהיי לבד. אני מזמינה אותך לשתף אותנו עוד במה שעובר עליך, לפרוק קצת ממה שעובר עליך אנו נקשיב, נתמוך ואולי יחד איתך נחשוב איך למצוא דרכים נוספות להתמודדות.
אני מצרפת את הלינק לאתר, אפשר להתחבר גם מהנייד.
מוזמן מתי שאת מרגישה שאת צריכה או רוצה.
שלך,
מתנדבת סה"ר
אני שומעת את התסכול והייאוש בדברייך.. אני מבינה שיש קושי רציני ואולי את מרגישה שאת לא מצליחה לתקשר עם הורייך.. נשמע שאת אולי אפילו מרגישה זרה להם.. אני משערת כמה אבודה את מרגישה בבית.. מקום שאמור להיות מרכז החיים שלך, המקום בטוח והמוגן, הנוח והמכיל.. זה וודאי נורא מעייף ומעיק להתמודד עם הניסיונות לקשר נעים ויציב עם ההורים...
יכול להיות שאם תשתפי את המחנכת או יועצת ביה"ס באיך שאת מרגישה, עצם השיתוף יוכל להקל עליך ולהוציא אותך ממערבולת המחשבות הזאת שנקלעת לתוכה.
בנוסף, יקרה, אני מתנדבת בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) ואני מזמינה אותך לצ'אט שלנו, בו תוכלי בשיחה אנונימית ואישית לקבל אוזן קשבת, קודם כל כדי שלא תהיי לבד. אני מזמינה אותך לשתף אותנו עוד במה שעובר עליך, לפרוק קצת ממה שעובר עליך אנו נקשיב, נתמוך ואולי יחד איתך נחשוב איך למצוא דרכים נוספות להתמודדות.
אני מצרפת את הלינק לאתר, אפשר להתחבר גם מהנייד.
מוזמן מתי שאת מרגישה שאת צריכה או רוצה.
שלך,
מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: