4 תשובות
היוש בסטי אל תלכי למדעי החברה בחרתי ומלא אמרו שגרוע וקשה שם
אנונימית
אני סיימתי השנה 3 שנים במדעי החברה, אצלי השילוב היה סוציולוגיה פסיכולוגיה, אצלך יכול להיות משהו אחר אבל זה תלוי בבית ספר שלך.
זאת מגמה ממש מעניינת, לדעתי פסיכולוגיה יותר מעניין מסוציולוגיה אבל סוציולוגיה קצת יותר פשוט ופחות חופר. יש גם עבודת חקר שצריך לעשות, והיא שווה ליחידה שלמה אז שווה להשקיע בה.
בכללי ממש מעניין ומסקרן אבל רב מלל, כותבים מלא ויש המון מושגים.
זאת מגמה ממש מעניינת, לדעתי פסיכולוגיה יותר מעניין מסוציולוגיה אבל סוציולוגיה קצת יותר פשוט ופחות חופר. יש גם עבודת חקר שצריך לעשות, והיא שווה ליחידה שלמה אז שווה להשקיע בה.
בכללי ממש מעניין ומסקרן אבל רב מלל, כותבים מלא ויש המון מושגים.
תלוי מה זה מדעי החברה בבית הספר שלך. איפה שאני למדתי, מדעי החברה היו כלכלה ופסיכולוגיה. ממש אהבתי פסיכולוגיה, אבל זה הרבה לקרוא- לפחות מתי שאני למדתי היה צריך לשנן ולזכור הרבה מהחומר.
כלכלה הייתה יותר בכיוון של נוסחאות (לא כמו במתמטיקה, הרבה יותר פשוטות) ומידע על המשק הישראלי.
ככל הנראה אם את עולה לכיתה י' אז את תלמדי שנה אחת מקצוע אחד (ז"א נגיד פסיכולוגיה) ושנה הבאה את תלמדי את המקצוע השני ובכיתה י"ב היה לי פרויקט שהיינו צריכים להגיש, לפי דעתי הוא היה יחידה אחת (אני עשיתי בכלכלה).
בסה"כ אחלה של מקצועות, הכל תלוי אם את מתחברת ואם מתאים לך.
כלכלה הייתה יותר בכיוון של נוסחאות (לא כמו במתמטיקה, הרבה יותר פשוטות) ומידע על המשק הישראלי.
ככל הנראה אם את עולה לכיתה י' אז את תלמדי שנה אחת מקצוע אחד (ז"א נגיד פסיכולוגיה) ושנה הבאה את תלמדי את המקצוע השני ובכיתה י"ב היה לי פרויקט שהיינו צריכים להגיש, לפי דעתי הוא היה יחידה אחת (אני עשיתי בכלכלה).
בסה"כ אחלה של מקצועות, הכל תלוי אם את מתחברת ואם מתאים לך.
אני עולה ל-יב'. עשינו השנה סוציולוגיה חיצוני ושנה הבאה נעשה פסיכולוגיה פנימי. סוציולוגיה ממש קל הוגשתי על מאה, זה גם מעניין לדעתי. לגבי פסיכולוגיה עוד לא יודעת להגיד
באותו הנושא: