7 תשובות
תמיד פה לעזור
שואל השאלה:
תודה :)
פשוט להקשיב בשיעורים ולתרגל מלא(מניסיון). בלי תרגול את לא תצליחי...
שואל השאלה:
תודה :)
שואל השאלה:
תודה :)
קודם כל המון בהצלחה :)
לעשות שיעורי בית כל הזמן, אם לא מבינים משהו לשאול ישר את המורה כי אז הולכים לאיבוד ולכתוב *הכל*
בהצלחה ולא לשכוח ריטלין