13 תשובות
לא רק שאתה טרול, אתה טרול כושל.
אחי
לא ימוזר ספאם גרוע
שואל השאלה:
למה באותה שאלה בחמות יש תשובות חיוביות?
למה באותה שאלה בחמות יש תשובות חיוביות?
אנונימי
הקבה תתן לי סבלנות
לא אחי זה לא בסדר
לא אחי זה לא בסדר
לא זה לא בסדר
שמע, לאהבה אין גיל אבל אני אישית חושבת שאלו שני מקומות שונים ואתה תרגיש באיזשהו מקום שזה ילדותי בשבילך, מחשבות שונות, גישות שונות לחיים, ניסיון חיים אחר, מקומות שונים לגמרי. תחומי עניין שונים ונושאי שיחה אחרים, תחשוב על זה :)
דבר ראשון, לא זה לא בסדר.
דבר שני, היא בת 11 היא ממש לא צריכה חבר היא רק ילדה.
אני ממש לא מבינה את אלה שיוצאים בגילים האלה, זה לא יכול להתקדם לשום מקום אז מה הטעם?
דבר שני, היא בת 11 היא ממש לא צריכה חבר היא רק ילדה.
אני ממש לא מבינה את אלה שיוצאים בגילים האלה, זה לא יכול להתקדם לשום מקום אז מה הטעם?
פדופיל אחד
מה
מה מה
די תן לה להתבגר היא תינוקת ואתה נער לך לבנות בגילך
באותו הנושא: