4 תשובות
סבבה לגמרי לדעתי
לדעת ששתיכן באותו קו
ובהצלחה!!:)))
לדעתי כן, תנסי לנסח את זה בצורה אחרת
דרך הגב גם אני להטב
מהמם
לא אידיוטי בכלל
בהצלחה
שואל השאלה:
באותו הרגע זה היה נראכ לי לגיטימי לרשום את זה אבל אחרי זה שחשבתי על זה הרגשתי שאולי להיות ישירה מדי זה סתם ילחיץ אותה, וחבל לי כי היא ממש נחמדה
אנונימית