10 תשובות
לא
תצחצחימשיינים ףשוט
זה בסדר
תצחצחי שיינים פשוט*
אני תמיד אוכלת לבד
זה לא בסדר אבל חיים פעם אחת וכל זה ואם זה לא השגרה שלך או משהו זה לא נורא
תצחצחי שיניים
זה בסדר אבל דווקא את המריר
לא