16 תשובות
היי תקשיבי אני יכולה להבין אותך בקשר לחלק מהדברים שכתבת כאן, תמיד בחיים יש תקופות חשוכות יותר וזה מרגיש כאילו בחיים לא תצאי מזה אבל את כן ואם את רוצה לפרוק את יכולה 3>
תחפשי חבר
אנונימית
היי אחותי שלחי לי הודעה אם בא לך עזרה במשהו
אולי תנסי ללכת לפסיכולוג, התפקיד שלו לעזור לך והוא למד את זה, וזה שאת נמוכה, את רק בת 12, יש לך עוד לגבוה את לא צריכה להתבייש , ואני נמוכה גם וזה לא כזה נורא
שואל השאלה:
^^^ אני שונאת אנשים
ואם התכוונת לחבר חבר
אז אני בת 12
לא מתאים...
אנונימית
בחיים יש תקופות פחות טובות ויש יותר טובות .. אבל חבל לבזבז את זה העולם היפה שלנו בעצב.. תחיכיי לעולם גם אם בהתחלה זה קשה תחייכי בכוח .. מבטיח לך שתוך זמן קצר הוא יחייך אלייך ! אני בטוח שאת מושלמת כמו שאת .. אבל אם את מרגישה לא טוב עם עצמך במשהו מסויים תשני אותו .. אם מישהו אחר לא מרגיש בנוח עם מה שלך כן נוח .. שיתפוצץ
תקשיבי לי!, אין בן אדם מושלם ואין בן אדם שלא טוב בכלום- יש תקופות שטת מרגישה פחות טובה פשוט!
אגב בנים מתים על בנות נמוכות
ושלחי הודעה בפרטי
מה רע חבר בגיל 12? תחפשי חבר בן גילך הוא רק יעשה לך טוב
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מרגישה רע אם עצמי בגלל אחרים
אלה בגלל מה שעשיתי לעצמי
לאן שהתדרדרתי
איפה שאני עכשיו זו אשמתי
באמת שאשמתי
ואני כל כך מתביישת בזה אני לא רוצה לכתוב גם באנונימי
אנונימית
אז הגיע הזמן לשנות את המצב
שואל השאלה:
ואפשר להבין למה אתם מציאים לי להשיג חבר
אם זה שחצי מהימים אני נעולה בחדר בוכה?
איך זה יעזור לי להרגיש רע בשביל מישהוא כי אני מבריזה לו?
אנונימית
את לא צריכה להרגיש רע , כל עוד את יודעת שצריך לתקן את זה אין לך מה להרגיש רע , אם את חושבת שזה אשמתך אז תתקני את זה וזה יהיה בזכותך,את לא צריכה להתבייש , כל אחד עושה טעויות אבל הוא לומד מהן
עזבי את אלה שאומרים חבר
אני חושבת שלפני שאת מוצאת חבר את צריכה לנסות לייצב את עצמך נפשית כי לא כדאי להכניס את עצמך לעוד משהו עכשיו
היי, תקשיבי שגם אני הייתי במצב שלך, ואז החלטתי להסתכל על הכל בגישה חיובית
התחלתי לראות כמה החיים טובים, לשים לב לכל פרט קטן, לכל הדברים שיש בחיי שאני אוהבת, פשוט להתייחס ולראות את הדברים הטובים, גם בעצמי וגם דברים שקורים לי, ולאט לאט הגישה שלך יותר חיובית ויש לך יותר תיאבון וזה באמת עוזר. לפעמים יש תקופות פחות טובות בחיים אבל היופי זה לראות גם אז את הדברים הטובים. ואני מאמינה בך שאת יכולה לעשות את זה (:
אנונימית בת 12 יקרה,
סיפרת כאן בכל כך הרבה כאב על רגשותייך. בצורה מפורטת, מצאת כוחות לתאר את העצב ואת החרדה סביב אוכל, את החששות שלך מהמשקל, מחוסר השינה... ממילותיך המרגשות נשמע כאילו את חשה שהחיים סוגרים עליך, עד כדי כך שאינך יודעת מה אמת ומה לא.. יקרה, נשמע שאת מותשת.
אני רוצה לספר לך סה"ר סיוע והקשבה ברשת. יש לנו צ'אט אנונימי שבו ניתן לשוחח עם אחד המתנדבים או המתנדבות שלנו. נהיה עבורך אוזן קשבת. ננסה יחד להבין מה את מרגישה..

שלך, מתנדבת סה"ר