10 תשובות
כן
כנראה שכן, יש עוד זמן
כרגע כן , עד אז לדעתי הכל ישתנה , אח אפשר לדעת
שואל השאלה:
אוף
אוף
בנתיים כן בגלל שחלה חובה על עטיית מסכות במקומות סגורים אבל הכל יכול להשתנות; זה בעקבות התחלואה
יגידו שצריך אבל בתאכלס אף אחד לא ישים באמת
חח יכול להיות שבכלל לא נחזור חכי חכי
^^בטח שכן, אמרו שאם התחלואה תהיה גבוהה(מעל 1000 חולים ביום) יוסיפו לנו הגבלות נוספות
אנונימית
זה לא תלוי בתחלואה זה תלוי בחולים קשה כבר לא סופרים את התחלואה כמעט
זה תלוי בתחלואה, יכול להיות שחודש הבא יבטלו את חובת עטיית מסכות ויכול להיות שלא, אולי בכלל נחזור לקפסולות ואולי בכלל לא נחזור.
אנונימית
באותו הנושא: