8 תשובות
אני ממש מקווה שכן א
אם לא יעשו סגר כנראה שלא נחזור עד אז
אם לא יעשו סגר כנראה שלא נחזור עד אז
נראה לי שלא
מקווה שכן
מקווה שכן
כנל, אבל נראה לי שלא.
הלוואי שלא!
לא, לדעתי נחזור בערך בנובמבר
אנונימי
אללה שמיניסטים, מקווה שכן
מקווה שלא, אך מקווה שיעבור הנגיף
צקווה שכןן סוף סוף שמינסיתית
באותו הנושא: