8 תשובות
צקווה שכןן סוף סוף שמינסיתית
נראה לי שלא
מקווה שכן
כנל, אבל נראה לי שלא.
לא, לדעתי נחזור בערך בנובמבר
אנונימי
אני ממש מקווה שכן א
אם לא יעשו סגר כנראה שלא נחזור עד אז
:[
אללה שמיניסטים, מקווה שכן
מקווה שלא, אך מקווה שיעבור הנגיף