7 תשובות
אל תתייחסי יש אנשים דפוקים
אל תתייחסי אליהם הם סתם טמבלים
שילכו קיבינימט מי שם עליהם בכלל.
ותגידי להורים שלך, הם לא צריכים להיות ככה
מי הם בכלל? חצופים!
שואל השאלה:
שנייה הם בתוך הדם שלי
ואני כבר לא יכולה
אני מרגישה אפס וילדה חרא
והכול בגללם
תקשיבו אני פה עם אנשים רעים ומפלצות ו שוגעים בנוסך להכול
אני לא יודעת מה לעשות אין לי לאן לברוח
מה אני אמרוה לעשות???
אנונימית
אולי תאמרי להורים שלך?
את גם יכולה להגיש עליהם תלונה, תקליטי או תצלמי אותם ותפני למשטרה
אל תיעלבי ואל תיקחי את זה אישית, אנשים מתוסכלים
אשכרה? פשוט תתקשרי למשטרה לא הבנתי
באותו הנושא: