3 תשובות
שואל השאלה:
יותר טוב שיגור פה ממני
ורע לי אני מרגישה ילדה מושפלת שונאה מעצבנת ילדה חרא שפשוט כולם שונאים אותה מאוד....
נמאס לי כבר אני לא יכולה יותר
כולם פה שונאים אותי ואני מרגישה ממש כמו מישהי מפלצת שכולם שונאים אותה רע לי ואני בוכה מתנהגים אליי כילדה הכי נשואה בעולם אני לא יכולה כבר
מה אני אמרוה לעשות ככה????
אנונימית
את חושבת שאת כזאת?
אם כן את צריכה ללמוד לאהוב את עצמך
אם לא, אז מה אכפת לך מה הם חושבים?
(כל זה בהנחה שאת לא מפריעה להם או משהו, ואם כן אז פשוט תפסיקי וזהו)
אנונימית
את לא מפלצת, אני מאמין שאת אדם טוב, דווחי על הטרדה