5 תשובות
צמחים
אורז, מוקפץ של קישוא, עדשים ירוקות, גזר ובצל. קפה עם סויה. שניצל טבעוני שקונים.
את יכולה להיעזר בתחליפים הקנויים הם אחלה בהתחלה אבל לטווח הארוך הם לא בריאים
המנה הכי קלה שאני מכינה זה אורז עם ירקות בתנור וטופו עם תבלינים ושמן
סלט עדשים עם בטטה בורגול פלפל בצל סגול פטרוזיליה ובגדול איזה ירקות שבא לך (ברוטב שמן זית לימון וסילאן)
בכללי סלטים גדולים עם פחמימה (קינואה, קוסקוס, בורגול וכ'ו) וחלבונים (אגוזים, טופו, עדשים, גרגירי חומוס וכו)
לארוחת בוקר אני בדר"כ אוכלת מעדן (קצת מעובד אבל לא קריטי) עם חמאת שקדים, סירופ אגבה (כף) קוקוס טחון ולפעמים גם בננה
שייקים זאת אחלה ארוחה
את יכולה לפורר טופו עם תבלינים ולטגן עם שמן זית ולאכול עם לחם זה מדהים
המנה הכי קלה שאני מכינה זה אורז עם ירקות בתנור וטופו עם תבלינים ושמן
סלט עדשים עם בטטה בורגול פלפל בצל סגול פטרוזיליה ובגדול איזה ירקות שבא לך (ברוטב שמן זית לימון וסילאן)
בכללי סלטים גדולים עם פחמימה (קינואה, קוסקוס, בורגול וכ'ו) וחלבונים (אגוזים, טופו, עדשים, גרגירי חומוס וכו)
לארוחת בוקר אני בדר"כ אוכלת מעדן (קצת מעובד אבל לא קריטי) עם חמאת שקדים, סירופ אגבה (כף) קוקוס טחון ולפעמים גם בננה
שייקים זאת אחלה ארוחה
את יכולה לפורר טופו עם תבלינים ולטגן עם שמן זית ולאכול עם לחם זה מדהים
אני ארשום לך תחליפים שאני אוהבת-
שווארמה של טבעול - מדהים. גם אמא שלי אהבה
כל טופו ברטבים למיניהם של טבע דלי
המבורגרים של וונדרס זה סבבה כאילו לא מדהים אבל יש מצב שתאהבי זה תלוי בבנאדם.
כנל לגביי סנסשיונלס. המון אוכלי כל אוהבים אותו.
נקניקיות של זוגלוס.
לגביי גבינות-
הגבינות של גאיה מעולות, אחריהן ויולייף.
תחליף חמאה של vega מעולה.
הגבינות הקשות של ליב מעולות, אמא שלי אוכלת כל ואוהבת אותן.
אני הכי אוהבת את הטופו האורגני של ליב.
לגביי חלב- הכי אני אוהבת חלב סויה של אלפרו מועשר בחלבון
אבל חלב סויה של תנובה מעולה גם וכל אחד שותה מה שהוא אוהב, יש לי חברות שאוהבות יותר חלב שקדים או שיבולת שועל.
ברנפלקס, שוגי, עוגי, כריות זה טבעוני. תחפשי את הלב הורוד של ויגן פרינדלי על האריזות, אבל גם דברים שלא מסומנים יכולים להיות טבעוניים.
את יכולה לאכול פסטו עם גבינה קשה טבעונית ועגבניות על לחם.
אם את לא בקטע של תחליפי בשר ואת רוצה משהו פחות מעובד ממליצה להכין תבשילי קטניות, שזה לא משהו חדש, זה יכול להיות מאכלי עדות כי למשל בהודו השתמשו המון בקטניות.
בבית אצלי מכינים דאלבאט ומג'דרה, שאפשר למצוא לזה מתכונים בקלות ואת יכולה גם פשוט לחפש או לחשוב על מתכוני קטניות שמכינים אצלך בבית:)
אפשר להכין מוקפץ עם טופו:)
יש גם בלוגים טבעוניים - למשל המרכיב הסודי וtivoneat
את יכולה גם לחפש ביוטיוב
אם את רוצה לנסות ליותר זמן את מוזמנת להרשן לאתגר 22:)
בהצלחה!
שווארמה של טבעול - מדהים. גם אמא שלי אהבה
כל טופו ברטבים למיניהם של טבע דלי
המבורגרים של וונדרס זה סבבה כאילו לא מדהים אבל יש מצב שתאהבי זה תלוי בבנאדם.
כנל לגביי סנסשיונלס. המון אוכלי כל אוהבים אותו.
נקניקיות של זוגלוס.
לגביי גבינות-
הגבינות של גאיה מעולות, אחריהן ויולייף.
תחליף חמאה של vega מעולה.
הגבינות הקשות של ליב מעולות, אמא שלי אוכלת כל ואוהבת אותן.
אני הכי אוהבת את הטופו האורגני של ליב.
לגביי חלב- הכי אני אוהבת חלב סויה של אלפרו מועשר בחלבון
אבל חלב סויה של תנובה מעולה גם וכל אחד שותה מה שהוא אוהב, יש לי חברות שאוהבות יותר חלב שקדים או שיבולת שועל.
ברנפלקס, שוגי, עוגי, כריות זה טבעוני. תחפשי את הלב הורוד של ויגן פרינדלי על האריזות, אבל גם דברים שלא מסומנים יכולים להיות טבעוניים.
את יכולה לאכול פסטו עם גבינה קשה טבעונית ועגבניות על לחם.
אם את לא בקטע של תחליפי בשר ואת רוצה משהו פחות מעובד ממליצה להכין תבשילי קטניות, שזה לא משהו חדש, זה יכול להיות מאכלי עדות כי למשל בהודו השתמשו המון בקטניות.
בבית אצלי מכינים דאלבאט ומג'דרה, שאפשר למצוא לזה מתכונים בקלות ואת יכולה גם פשוט לחפש או לחשוב על מתכוני קטניות שמכינים אצלך בבית:)
אפשר להכין מוקפץ עם טופו:)
יש גם בלוגים טבעוניים - למשל המרכיב הסודי וtivoneat
את יכולה גם לחפש ביוטיוב
אם את רוצה לנסות ליותר זמן את מוזמנת להרשן לאתגר 22:)
בהצלחה!
שואל השאלה:
תודה לכולם כאן!!! ממש הקלתם על ההתחלה והפחד משבוע טבעונות❤
תודה לכולם כאן!!! ממש הקלתם על ההתחלה והפחד משבוע טבעונות❤
באותו הנושא: