11 תשובות
לא
כן וזה נראה מסיבה של אשכנזים
אני אשכנזי
אז אני יכול להגיד לך שלא אפילו לא קצת
אז אני יכול להגיד לך שלא אפילו לא קצת
אנונימי
חחחחח
איזה חוש הומור
זה ידוע שאשכנזים לא יכולים לשמוח
איזה חוש הומור
זה ידוע שאשכנזים לא יכולים לשמוח
אנונימי
כנראה רוקדים לצלילי הגבעתרון ושותים סודה
כן אבל מסיבה של אשכנזים
זה דיי גזעני
לא א-
לא
איכס אשכנזים זה דוחה הם כאלה לבנים וקרים עם אוכל לבן ורוטט 3>
למה אתה מצפה כוסעומו
באותו הנושא: