9 תשובות
שואל השאלה:
יאיי
אנונימית
לא נראה לע
היום אנחנו חיים במדיניות הרב-תרבותיות, משמע חינה היא מנהג שכן נחגג בעדות רבות במדינה, ולא רק אצל מרוקאים. אפשר לומר שזה עניין של בחירה
אשכנזים לא עושים חינה.
יש כאלה שכן
חח אם הם הולכים לאירועים מרוקאים אז אולי,החלטה שלהם אני פולנייה וזה פשוט טיפה מגעיל אותי אבל חברה שלי גם אשכנזייה והיא חולה על זה
חינה זה לא מנהג של אשכנזים, אבל אולי יש כאלה שעושים בשביל הכייף.
וחינה זה לא רק של מרוקאים תפסיקו לחשוב ככה
אנונימית