17 תשובות
כן זה ממש יפה
כןן
זה ממש יפה, אל תגזריי
מושלם
כןן, זה ממש יפה
עזבי יפה
בריא
טוב נגד דברים שנכנסים לעין
בריא
טוב נגד דברים שנכנסים לעין
אנונימית
לא אל תגזרי
מה פתאום אל תגזרי
למה לך לגזור.. ריסים ארוכות זה ה-דבר..
כן
יפייפה
יפייפה לשני המינים
לי יש ריסים ארוכות ובהתחלה חשבתי שזה נשי ולא מתאים וכ"ו.. עד שיום אחד השכל בער בי ולעולם ועד לא אגזור את הריסים שלי
יפייפה לשני המינים
לי יש ריסים ארוכות ובהתחלה חשבתי שזה נשי ולא מתאים וכ"ו.. עד שיום אחד השכל בער בי ולעולם ועד לא אגזור את הריסים שלי
זה מושלםם
אמאלה מה
כל אחת רוצה ריסים ארוכות
כל אחת רוצה ריסים ארוכות
אנונימית
שלא תעזיי
זה יפה מידי
זה יפה מידי
אל תגזריי ריסים ארוכות זה הדבר!!
מה את אהבלה מה לגזורר אני יש לי ריסים קצרות ואני בוכהה שיהיה לי ארוכות
לי יש וזה מושלם תמיד שואלים אותי איזה מסקרה שמתי ואני כזה. חח לא
באותו הנושא: