התחברות הרשמה

בת 15 וחצי מטר שבעים זה סבבה?

אני אוהבת ממש גבוהים ושגבוהים ממני איזה מטר 85 כזה ועד שאני מוצאת מישהו הוא בגובה שלי וגם לו אני גירפה ולי הוא גמד מה אני עושה כבר אוף
13 בספטמבר 2020, 03:48
גדילהגובהגיל 15    
3 תשובות
יותר גבוהה ממני בממש קצת
אנונימי
זה בסדר אם יש ילדים בכיתה שלך שבגובה הזה
ו
וואלה חייזלפפונים אחי
כן
את ממש גבוהה
אנונימית
באותו הנושא:
בת 17 וחצי ובן 20 וחצי סבבה?
בנות.מטר שבעים זה סבבה לדעתכם?
בת 16 וחצי עם חבר בצבא עולה ליב סבבה?
14 וחצי ו17 וחצי, סבבה לדעתכם?
7 שעות שינה לנערה בת 14 וחצי זה סבבה?
אמרו לי שהגובה שלי יהיה מטר שבעים אני בת ועכשיו אני מטר שישים מטר שבעים זה סבבה לבת? אני אמצא בנים יותר גבוהים ממני?
15 וחצי ו 17 וחצי זה סבבה?
גדול ממני בשנתיים וחצי סבבה או לא?
בת 16 וחצי ובן 18 זה סבבה לדעתכם?
בת 15 וחצי ובן 16 סבבה?
42 קילו , גובה 1.58 , גיל 11 וחצי עוד מעט 12 זה סבבה?