6 תשובות
יש כאלה שכן, אבל אצל כל אחת זה שונה.
יש כאלה שכן
אני מניחה שזה משתנה
לרוב כן
בנות הן כמעט כל דבר יותר כשהן במחזור. יותר נרגשות, יותר עצובות, יותר עצבניות. וכן - לרוב זה בא לידי ביטוי גם מהבחינה המינית.