8 תשובות
עשיתי עגיל באוזן..
אני עשיתי נזם כשהייתי במחזור וזה ליטרלי לא הזיז לי גם נזם זה ממש לא כואב הכל יהיה בסדר אהובה רק תאמיני בעצמך.
בהצלחה חיים
אנונימית
אין קשר בין המחזור שלך לחירור
אני עשיתי הליקס במחזור ולא קרה לי כלום
שואל השאלה:
לי יש קשר כי אני ממש רגישה במחזור, הכל כואב לי אקסטרה. נגיד לעשות גבות במחזור כואב לי יותר מאשר כשאני לא במחזור. זה גם די ידוע שהגוף יותר רגיש לכאב במחזור
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית^^^^ תודה❤❤❤ הרגעת אותי טיפה
אנונימית
לי יש כאבי מחזור מטורפים והגוף שלי חלש פי כמה בזמן שאני מחזור.
לכן אני לא ממליצה לעשות עגיל במחזור, זה יכאב הרבה יותר.
שואל השאלה:
זה בעייתי אצלי שוב^ לא יכולה לדחות את התור
אנונימית
למה לא?