2 תשובות
כי אנשים אוהבים דגים מה אני אגיד
לא.. לבני האדם לא יגמר האוכל בזמן הקרוב. אלא אם כן אנחנו נמצא דרך להרוס את כל הצמחים שלנו. אל תשכחי שצמחים מתרבים בעצמם ואנחנו יכולים לזרז את ההתרבות שלהם. גם אם אין לנו בשר או דגים אנחנו יכולים לחיות על צמחים. מה שכן, זה יפתח את הגוף שלנו לכיוון אחר. יש סיכוי שאחרי כמה מיליוני שנים לבני אדם לא יהיו שיניים חדות והם בכלל לא יאכלו בשר. זה יקרה במידה ונאלץ לאכול צמחים במקום בשר ודגים כמו בדרך כלל.
באותו הנושא: