לאורך כל התיכון והבגריות שעשיתי היה לי קל ממש והייתה לי אינטואיציה מתמטית ואינטואיציה בכללי. בתואר אני מרגישה ממש סתומה ביחס לאחרים ולוקח לי יותר זמן להבין ואני כל הזמן טועה בתרגולים ובתרגילים שהמרצה מעביר, לא נדבר על זה שהציונים שלי בינוניים. מרגיש כאילו האינטואיציה שהייתה לי נעלמה. איך מחזירים אותה?