התחברות הרשמה

התחלתי תואר במתמטיקה ואני מרגישה מטומטמת.

לאורך כל התיכון והבגריות שעשיתי היה לי קל ממש והייתה לי אינטואיציה מתמטית ואינטואיציה בכללי. בתואר אני מרגישה ממש סתומה ביחס לאחרים ולוקח לי יותר זמן להבין ואני כל הזמן טועה בתרגולים ובתרגילים שהמרצה מעביר, לא נדבר על זה שהציונים שלי בינוניים. מרגיש כאילו האינטואיציה שהייתה לי נעלמה. איך מחזירים אותה?
7 ביולי 2021, 21:30
לימודים אקדמייםציונים    
תשובה אחת
שואל השאלה:
כן בבר אילן.
אנונימית
באותו הנושא:
מוזר שהתחלתי כבר את העבודת קיץ במתמטיקה ואני נהנת מזה?
רק אני עוד לא התחלתי את החוברות קיץ במתמטיקה?
אוף לא התחלתי שיעורים במתמטיקה אין לי כח *מי כמוניי*
אני היחידה שלא התחלתי את העבודה במתמטיקה?
degree זה תואר כאליו כמו יפה ומתוק או תואר כמו תואר במתמטיקה?
יש לי בגרות במתמטיקה מחר ועוד לא התחלתי ללמוד עד כמה המצב שלי גרוע?
לא התחלתי תואר ואני בת 22 להתחיל לדאוג ??
ישלי מחר מבחן במתמטיקה (יאיי) עוד לא התחלתי ללמוד, מתי אתם ממליצים לי להתחיל?
רק אני לא התחלתי את העבודה במתמטיקה ?
היי,אז ככה אני בת 19,ואני דתייה והתחלתי תואר במקום חרדי
עדין לא התחלתי ללמוד למועד ב' במתמטיקה וזה ב11.7 אני אספיק ללמוד עד אז??