11 תשובות
יכול להיות שכיתה ז שתיתי עם חבר ערק אז 12?

אבל עם חברים פעם ראשונה, עם כל החבורה, השנה, גיל 16
S0M
אין לי חברים
אין לי חברים אבל השנה הזמינו אותי פעם אחת ברנדומליות והביאו לי, לקחתי שלוק והפסקתי כי זה הריח כמו אציטון וחשבתי שמרעילים אותי
אני בת 16 לול
אף פעם, לא מעוניינת שיראו אותי חסרת שליטה.
14
rock start מסכים.^^
אף פעם לא.
וגם לא מתכנן בזמן הקרוב.
לא רוצה בטעות להתמכר לזה ולפתח תלות באלכוהול.