התחברות
הרשמה
עשיתי תיאוריה בביס- במשוב רשום לי ציון סופי 8 , ובאפליקציית תלמידים רשום לי עבר . עברתי או לא?
6 ביולי 2021, 15:25
ציונים
תיאוריה
בחינות בגרות
נהיגה
תיאוריה לנהיגה
2 תשובות
כנראה עברת
C
ChocoChan
כן עברת כל הכבוד
א
אנונימית המלכה של הסטיפס
באותו הנושא:
רשום לי במשוב 131 חיסורים
במשוב כתוב לי 8 אדום כזה סופי בתיאוריה עברתי??
מופיע לי במשוב עבודה ורשום ללא ציון, שה אפס?
60 העדרויות רשומות במשוב במשך כל השנה, בסדר או שלא משהו?
אם רשום לי במשוב ככה
9 טעויות בתיאוריה זה רע מאוד? במשוב יש כמה טעיות עשיתי בתיאוריה
אני מתכוננת לתאוריה באפליקציה של לימוד תאוריה הכחול הזה שרשום נוהג עד כמה האפליקציה טובה?
היום עשיתי מבחן ואמרו לי שיש לי הארכת זמן ולא עשיתי שום אבחון והיה רשום לי במשוב בהתאמות - הארכת זמן (לא בהתאמות לבגרות)
בבגרות, מקבלים הארכת זמן גם אם אין אבחון מיוחד, ורשום במשוב שיש(הארכת זמן, לא אבחון)?
עשיתי מבחן תיאוריה בטלפון....
אם עשיתי תאוריה דרך הביס ואני 16.2 אני יכול להתחיל ללמוד?