3 תשובות
לא
ב16.6 אפשר להתחיל ללמוד
וב16.9 אפשר לגשת לטסט
ב16.6 אפשר להתחיל ללמוד
וב16.9 אפשר לגשת לטסט
אם עברת את התיאוריה כל הכבוד, אני חושבת שהמינימום להתחלת שיעורי נהיגה הוא 16 וחצי/ ששינו את זה ל16 ושלושה חודשים.
אבל חושבת 16 וחצי כי כדי לגשת לטסט צריך להיות 16 ותשעה חודשים.
אבל חושבת 16 וחצי כי כדי לגשת לטסט צריך להיות 16 ותשעה חודשים.
כן בדקתי בגוגל^
אפשר להתחיל רק מ16.6
אפשר להתחיל רק מ16.6
באותו הנושא: