3 תשובות
לא
ב16.6 אפשר להתחיל ללמוד
וב16.9 אפשר לגשת לטסט
אם עברת את התיאוריה כל הכבוד, אני חושבת שהמינימום להתחלת שיעורי נהיגה הוא 16 וחצי/ ששינו את זה ל16 ושלושה חודשים.
אבל חושבת 16 וחצי כי כדי לגשת לטסט צריך להיות 16 ותשעה חודשים.
כן בדקתי בגוגל^
אפשר להתחיל רק מ16.6