10 תשובות
תנסי לתקן אותה
שואל השאלה:
זה לא קשור למישהו ואני לא מסוגלת להסיח את המחשבה שלי כי ליטרלי מדברים על זה בכל מקום.

אין לי דרך לתקן :(

אני מטומטמת. אני פשוט מטומטמת.
אנונימית
תנסי לתקן.אם אי אפשר את חייבת להבין שאנחנו בני אדם וכל אדם פה עשה טעות בין אם הוא מודע לה ובין אם לא
מה קרה?

וטעות לא הופכת אותך למטומטמת, רק לטועה.
שואל השאלה:
אני כן, הקשבתי לאנשים הלא נכונים במקום להקשיב לאנשים חכמים.

אני יכולה לדבר עם מישהו בפרטי?
אנונימית
פה.
מוזמנת. אנסה לעזור
תשלחי לי הודעה בפרטי
את ממש לא מטומטמת. גם אם עשית טעות, אל תפני נגד עצמך ואל תפני כעס אלייך. תאהבי את עצמך למרות ובזכות הטעות. כל האנשים טועים ועושים טעויות שנראות כמו סוף העולם. אני עושה טעויות כאלה פעם בשבוע, אבל לומדת להיות סלחנית אליי ולצחוק על טעויות או לפחות להגיד שזה בסדר לטעות ואני בן אדם. עם כל הטעויות תחשבי על דברים יפים וטובים שאת עושה. בזה את נמדדת לא בטעויות שלך