התחברות הרשמה

אני בחיטוב והתאמנתי שעה ועשרים מהאימונים שלה , זה מספיק?

https://youtube.com/c/LillySabri
6 ביולי 2021, 10:24
אימוןחיטובפס חיטוב בבטן    
תשובה אחת
כן.
D
Dieg
באותו הנושא:
אכלתי 2 ביצים היום אחת בבוקר ואחת בערב והתאמנתי באימון אירובי זה טוב ?
הגיוני ששקלתי 58 והתאמנתי שעה וחצי ועכשיו אני 57.4?
יש פה בנות שמתאמנות בסטודיו לחיטוב ?
אם אכלתי 600 קלוריות היום והתאמנתי ושרפתי 400 אני על 200 קלוריות?
בנות שמתאמנות בחדר כושר ובחיטוב
אני רגיל להתאמן 3 פעמים בשבוע והתאמנתי 5..
יש פה בנות שמתאמנות ויש להן שרירים לא חיטוב שריר בולט כזה
שיט המיוט ירד והתאמנתי על הפה שלי וכולם שמעו מה לעשותת
אכלתי 700 קלוריות והתאמנתי אימון כוח אתמול, זה הרבה?
הייתי באימון ראשון בחדר כושר עם אבא שלי והתאמנתי במכשירים והיה איזה מישהו(בן 20+ להערכתי)
אני רעבה לא אכלתי היום כלום רק שרפתי קלוריות והתאמנתי המון לאכול עכשיו?