10 תשובות
לא הייתי מתאהבת במישהו דרך מסך
וגם אם אני בזוגיות למה שאני אענה לאנשים שמתחילים איתי ועוד באינסטגרם?
וגם אם אני בזוגיות למה שאני אענה לאנשים שמתחילים איתי ועוד באינסטגרם?
אנונימית
לא הייתי בוגדת - נוראי.
ואם אני מרגישה כמו שאמרת שאין כבר ניצוץ ואני רוצה התחלה חדשה - אני כנראה אתאהב מחדש.
ואם אתאהב - אפרד מהן הזוג שלי, מסכן .
ואם אני מרגישה כמו שאמרת שאין כבר ניצוץ ואני רוצה התחלה חדשה - אני כנראה אתאהב מחדש.
ואם אתאהב - אפרד מהן הזוג שלי, מסכן .
לא
מקסימום ממשיכה לדבר עם ההוא מהאינסטגרם אבל לא בקטע רומנטי
מקסימום ממשיכה לדבר עם ההוא מהאינסטגרם אבל לא בקטע רומנטי
האמת היא שזה סופר מורכב ואת תצטרכי לשאול את עצמך מה את רוצה.
אני גם בזוגיות ארוכה וקורה לי שאני מדבר עם בנות שאני יודע דאם לא הייתי במערכת יחסים הייתי נדלק עליהן.
זה גורם למחשבות מסויימות אבל בסופו של יום אני יודע שאני אוהב את חברה שלי ושהכל טוב.
את צריכה לחשוב עם עצמך לאן את רואה את זה הולך, וכל מה שאת מרגישה הוא לגיטימי.
הגעגעוים להיכרות חדשה, ההרגשה שבנים עוד חושקים בך. זה מעניין זה כיפי וזה מרגש. אבל תנסי להבין את עצמך ימה הרצונות האמיתיים שלך לפני שאת מחליטה משהו שאולי תתחרטי עליו.
בהצלחה.
אני גם בזוגיות ארוכה וקורה לי שאני מדבר עם בנות שאני יודע דאם לא הייתי במערכת יחסים הייתי נדלק עליהן.
זה גורם למחשבות מסויימות אבל בסופו של יום אני יודע שאני אוהב את חברה שלי ושהכל טוב.
את צריכה לחשוב עם עצמך לאן את רואה את זה הולך, וכל מה שאת מרגישה הוא לגיטימי.
הגעגעוים להיכרות חדשה, ההרגשה שבנים עוד חושקים בך. זה מעניין זה כיפי וזה מרגש. אבל תנסי להבין את עצמך ימה הרצונות האמיתיים שלך לפני שאת מחליטה משהו שאולי תתחרטי עליו.
בהצלחה.
לא הייתי מוותרת על שנה של זוגיות בשביל משהו מהאינטרנט כשאין לי מושג מי הבנאדם הזה בכלל זה פשוט לזרוק הכל לפח בשביל כלום
וגם לא הייתי בוגדת בחיים בכל מקרה אם הייתי רוצה לעשות עם זה משהו את זה הייתי גןמרת איתו קודם
וגם לא הייתי בוגדת בחיים בכל מקרה אם הייתי רוצה לעשות עם זה משהו את זה הייתי גןמרת איתו קודם
ממש לא..
איכ כאילו מה
איכ כאילו מה
שואל השאלה:
זה לא משהו שקרה לי !
באמצע הלילה פשוט נהייתי פרנואידית רצח ואוברטינקינג גרם לי לחשוב מה אם הבת זוג שלי תלך עם מישהי אחרת :((((
זה לא משהו שקרה לי !
באמצע הלילה פשוט נהייתי פרנואידית רצח ואוברטינקינג גרם לי לחשוב מה אם הבת זוג שלי תלך עם מישהי אחרת :((((
אנונימית
בוא נתחיל מזה שמישהי בכלל תחבב אותי...
וסיטואציה כזאת בחיים לא תקרה לי מהסיבה שאין לי רשתות חברתיות
אז הייתי נשאר בזוגיות הארוכה :)
וסיטואציה כזאת בחיים לא תקרה לי מהסיבה שאין לי רשתות חברתיות
אז הייתי נשאר בזוגיות הארוכה :)
קודם כל אתה לא יכול לבחור אם להתאהב או לא ולכן זה לא בגידה...
בגידה זה מרצון.
זה בסדר להתאהב במישהו כשאתה בזוגיות אין מה לעשות את לא שולטת בזה..
לא הייתי ישר מחליטה שאני מאוהבת בו אני צריכה לראות אותו אם אני נמשכת אליו אם אנחנו באמת נשמות תאומות כמו שאמרת.
בגידה זה מרצון.
זה בסדר להתאהב במישהו כשאתה בזוגיות אין מה לעשות את לא שולטת בזה..
לא הייתי ישר מחליטה שאני מאוהבת בו אני צריכה לראות אותו אם אני נמשכת אליו אם אנחנו באמת נשמות תאומות כמו שאמרת.
ולפעמים זה קורה כי יורד לך קצת מהבן זוג שלך וזה בסדרהזה קורה בזוגיות שבאהלהיות יותר ביחד ואתם כזה דביקים ולפעמים מעדיפים קצת ריחוק...