11 תשובות
לא כואב בכלל לא הרגשתי
לי קצת כאב...
עשיתי את הראשון וזה עובד כלכך מהר ולא כואב בכלל
אנונימית
הזריקה לא כאבה, לי אישית גם לא היו תופעות לוואי רק כאב לי ליום- יומיים היד של החיסון. באמת לא נורא. בהצלחה :)
לא כאב לי כשעשיתי
תרפי את היד וזה לא יכאב
עשיתי לפני כמה ימים החיסון עצמו לא כואב יום אחר כך יכאב לך
שואל השאלה:
יום אחרי זה יכאב ממש או לא?
אצל כל אחד זה אחרת..
לי זה לא ככ כאב בקטנה ליומיים כאב באזור החיסון אבל לא מעבר
יש כאלה שמבטאים את זה גם בחום כאב גרון וכו
באמת שלא כואב.. אין לך מה להילחץ
היד כואבת אחרי זה כמה ימים כאילו נתפס שריר והחיסון עצמו כולה זריקה קטנה. בחיסון השני נוראי להרבה אנשים כי לא מרגישים טוב.