7 תשובות
המחט עצמה לא כואבת, בקושי מרגישים שהיא קיימת.
אחרי זה היד תכאב טיפה לא משהו רציני.
לא כואב בכלל, כמו צביטה חלשה בקושי מרגישים, אבל יש טיפה כאב יום אחרי
לא
אני שונאת מחטים וממש בכיתי לפני
אבל אפילו לא הרגשתי את המחט
כן כואב
שואל השאלה:
כחגצתךקחבמרלדלדי
אנונימית
עשיתי אתמול ורק היד כואבת לא משהו רציני
אם עשית כבר חיסונים אחרים אז תדעי שזה אותו דבר. בכללי זה אינדיבידואלי וכל אחד ירגיש את זה בעוצמה שונה (חלק לא ירגישו כמעט בכלל)