6 תשובות
כי כואב להם ללכת
קשה להם יותר ללכת
עייפים.
כי הם התבגרו וקשה להם ללכת מהר
כי השיווי משקל פחות טוב אז הם נזהרים והולכים לאט.
כי הגוף מתבגר, השרירים מתנוונים, קצב חילוף המידע בגוף יותר איטי וכו'.. ויש חלק שפשוט הולכים לאט כי הם פוחדים ליפול או להחליק מאותם סיבות שציינתי