התחברות
הרשמה
איך זה שקיימים אנשים שלא התבגרו והולכים מכות גם בגיל מבוגר?
אני מתכוון, בבית ספר עוד מילא אבל כשמגיעים לגיל מבוגר ועדיין מגיעים למצב של מכות משהו פה כבר לא בסדר
22 בספטמבר 2018, 09:38
מבוגרים
גיל
אלימות
מכות
התבגרות
תשובה אחת
זה קשור בסובלנות של אנשים. זה לא משנה הגיל.. האופי של הבנאדם הוא זה שקובע את מעשיו.
ליז
באותו הנושא:
מזועזע ומרגיש מושפל, למה קיימים כאלה אנשים?
נכון אנשים עם שיער בלונדיני עם עיניים ירוקות זה היופי הכי נדיר שקיים?
קיימים אנשים שאוכלים משולש פיצה אחד ושם זה נגמר?
מבוגרים שלא התבגרו - יצא לכם להכיר אנשים מבוגרים מאוד שלא התבגרו וילדותיים שנכים רגשית? מימה נובע החוסר בגרות והנכות?
אנשים ששונאים תינוקים (אם אתם קיימים בכלל) תסבירו את עצמכם, איך אפשר לשנוא אותם?
קיימים אנשים עם גבות מתולתלות?
למה אנשים בטוחים שיהדות נצרות ואיסלאם הן הדתות היחידות שקיימות בעולם?
איך אנשים אומרים שאלוהים לא קיים?!
למה יש אנשים שמרגישים לבד אפילו שהם יודעים שקיימים אנשים שאוהבים אותם ואיכפת להם מהם?
קיימים אנשים שמבחינה חיצונית הם מושלמים?
מדוע יש אנשים שלא מפנימים את העובדה שקיימים אנשים שלא אוהבים מגע?