3 תשובות
אנסטסיהה
יש מסעדות טבעוניות *מעולות* במלא מקומות אבל בעיקר בתל אביב
אני אכלתי כמה פעמים באנסטסיה וזה סופר טעים

בכל מסעדה כמעט אפשר להזמין משהו, סלט, פסטה, זה באמת לא כזה בעיה

הסופרים אפשר לקנות *הכל* כאילו ליטרלי כל דבר שחלמת עליו. ככל שהזמן יתקדם יהיו יותר ויותר טבעונים וגם האופציות יגדלו
וואי אני ממש אוהבת להזמין את הביונד בבורגרס בר ובגרג יש יחסית מבחר של אופציות (צריך לבקש שיטבענו מנות) וממש אהבתי שם את השווארמה הצמחית