11 תשובות
ישנה** להסתכל* להתחבר*
ואת לא אכלת ארבעה ימים?! את נורמלית?
אנונימית
שואל השאלה:
כן
אנונימית
פשוט לבוא וליזום שיחה, לומר לו שהוא נחמד ושתשמחי לשמור על קשר או להיפגש גם בחופש
שואל השאלה:
אבל זה הקטע אין לנו קשר אף פעם לא דיברתי איתו אף פעם לא היתה לנו שיחה משותפת
אנונימית
זה הזמן להתחיל, קדימה
יופי בעיני המתבונן

זה מגעיל לרדת ככה

ברה זה נשמע שאת רוצה שהוא יהיה היזיז שלך עם השטחיות הזאת
אנונימי
שואל השאלה:
לא חבר
אנונימית
שואל השאלה:
תודה גם לך eliya d senpai
אים החלטת לכתוב את זה כנראה גם אתה
לא בסדר בראש
אנונימית
שואל השאלה:
טובתמות מצחוק תזהר שלא תיחנק
אנונימית
שואל השאלה:
בבקשה
אנונימית
חברים בלי צחוק והכל היא בת 12 אין סיבה לרדת עלייה באמת שאתם מזה חצופום פה כולנו היינו בני 12 באיזשהו שלב
אנונימית