15 תשובות
אחותי זה לא בסטי את נשמעת נחמדה מגיע לך יותר !
זה הכיי ביג דיל לא עושים דבר כזה
שמעי את יכולה לדבר איתי בפרטי אני ממש אוהבת לדבר
תתרחקי ממנה
ובדחוף ואז היא גם תבין שהיא לא בסדר ואם היא תשאל למה את מתעלמת ממנה או משהו דברי איתה על זה זה מה שאני הייתי עושה
ובדחוף ואז היא גם תבין שהיא לא בסדר ואם היא תשאל למה את מתעלמת ממנה או משהו דברי איתה על זה זה מה שאני הייתי עושה
אנונימית
תדברי איתה על זה , תגידי לה על הדברים האלו , אם היא תענה לך שהיא תשים לב יותר ושהיא מצטערת תתני לה עוד צאנס , אבל אם תגיד לך מה את רצינית אני בחיים לא עשיתי לך ואת סתם משקרת , אז נראה לי שעדיף לך שכבר לא תהיו בסטיות
אולי היא לא רוצה להפגש איתך בגלל המגפה
אני חושבת שכדאי לך לדבר איתה על זה. אולי היא אפילו לא שמה לב לזה שהיא פוגעת בך. אל תוותרי עליה ככה
אני חושבת שכדאי לך לדבר איתה על זה. אולי היא אפילו לא שמה לב לזה שהיא פוגעת בך. אל תוותרי עליה ככה
שואל השאלה:
^אני כבר יודעת שהיא תגיד שזה לא נכון אז אני חוסכת לי
^אני כבר יודעת שהיא תגיד שזה לא נכון אז אני חוסכת לי
אנונימית
שואל השאלה:
ולא היא אומרת אני אשאל את אמא שלי ונראה לי שסבתא שלי חולה(היא לא) אז עדיף שלא נפגש
ולא היא אומרת אני אשאל את אמא שלי ונראה לי שסבתא שלי חולה(היא לא) אז עדיף שלא נפגש
אנונימית
שואל השאלה:
ושיש לה מלא עבודות(אנחנו אותה כיתה אין עבודות) ושהיא צריכה לסדר את החדר(אין חדר יותר מסודר משלה)
ושיש לה מלא עבודות(אנחנו אותה כיתה אין עבודות) ושהיא צריכה לסדר את החדר(אין חדר יותר מסודר משלה)
אנונימית
דברי איתה על זה אם היא עונה מתנשא ומאשימה אותך ואומרת שזה לא תירוצים והיא לא ממציאה אז היא ממש לא מתנהגת כמו בסטי
שואל השאלה:
באמת לשאול אותה?היא סתם תגיד שאני חרא ושהכל שקרים
באמת לשאול אותה?היא סתם תגיד שאני חרא ושהכל שקרים
אנונימית
נראה לי שכן , אם היא תענה לך ככה פשוט תגידי לה בפנים אז אני לא רוצה שנהיה יותר בסטיות או משהו כזה
היא ממש לא בסטי!
את נשמעת מתוקה מגיע לך הרבה יותר!
את מוזמנת לדבר איתי בפרטי אני תמיד משועממת d:
את נשמעת מתוקה מגיע לך הרבה יותר!
את מוזמנת לדבר איתי בפרטי אני תמיד משועממת d:
את נשמעת ממש חמודה גם לי יש חברה לא משהו חברה שלי אף פעם לא נפגשת איתי וגם כשפעם אחת זה קרה כי מישהי אחרת הזמינה אותי וכשחברה שלי ליוותה אותי החוצה אמרתי לה וואי היה ממש כיף אנחנו חייבות להיפגש יותר והיא פשוט עשתה כאילו היא לא שמעה או הבינה ואמרה כן הילדה השנייה צריכה לבוא יותר אליי ואני חייבת להיפגש איתה יותר וממש נעלבתי וגם היא צועקת עליי ומשפילה אותי ותמיד יוצאת עם ילדים אחרים ואפילו הסכימה להיות איתי רק כי זה אחרי בצפר וזה היה חום של 40 מעלות ואמא שלה הציעה לנו לבוא אליה והיא אמרה לא אנחנו הולכות לפארק ואמרתי את בטוחה ממש חם בחוץ ואין לנו מים ואם לא בא לך שאני יבוא אלייך תבואי את אליי ונשב במזגן יהיה ממש כיף והיא אמרה לא לא בואי לפארק שקרוב לבית שלה (הבית שלי ממש רחוק) ואז אחרי שהיינו איזה שנה בסבל הזה והיא אמרה טוב נראה לי אני הולכת ביי והיא הלכה מהר ואז הלכתי הביתה את כל הדרך הזאת בחום של 40 מעלות ברגל וחזרתי כולי רטובה ואדומה ואז לא הרגשתי טוב בגלל הטמטום שלה והבנתי שאני צריכה להתרחק ממנה
שואל השאלה:
^מזל שהתרחקת ממנה,היא לא חברה!!
^מזל שהתרחקת ממנה,היא לא חברה!!
אנונימית