24 תשובות
אם לא מתאים לך, זה הזמן לסיים.
תגידי לו שאת לא מוכנה, אל תעשי שום דבר בגלל לחת ופחד.
אם את לא מוכנה אז פשוט לא
שואל השאלה:
אני אני אוהבת אותו אני לא רוצה שנפרד
אני אני אוהבת אותו אני לא רוצה שנפרד
אנונימית
אל תפחדי להגיד לא, ואם הוא נפרד ממך בגלל דבר כזה זה אומר שהוא לא באמת אוהב אותך אם הוא לא מוכן לחכות
את רוצה? את מוכנה? אם התשובה כן אז לכי על זה
אל תגידי לא רק כי את צעירה מדי כי את בגיל המתאים
אם את לא רוצה ואת לא מרגישה מוכנה אז תגידי לו אם הוא מקבל את זה יופי לו אם לא אז לא צריך אף אחד לא מחזיק אותו בכוח
סקס זה חוקי מגיל 14 רק שתדעו ויש הרבה שעושים את זה גם לפני
אל תגידי לא רק כי את צעירה מדי כי את בגיל המתאים
אם את לא רוצה ואת לא מרגישה מוכנה אז תגידי לו אם הוא מקבל את זה יופי לו אם לא אז לא צריך אף אחד לא מחזיק אותו בכוח
סקס זה חוקי מגיל 14 רק שתדעו ויש הרבה שעושים את זה גם לפני
לא. ממש לא. זה צריך להיות דבר הדדי שכיף לשני הצדדים נעשה בהסכמה מתוך אהבה ולא מתוך לחץ של אחד הצדדים על השני אחרת זה יהרוס. חוץ מזה את מאוד צעירה לזה... הייתי ממליצה לחכות. אם הוא לא מסוגל תחתכי, זה לא משהו שבאמת צריך ביחסים וזה יהרוס לך את החוויה.
אנונימית
תגידי לו שאת לא מוכנה ובחיים אל תכנעי ללחץ כזה
אם הוא נפרד ממך הוא לא באמת אוהב אותך כי בנאדם שאוהב אותך באמת היה מתאפק בשבילך כמה זמן שתצטרכי
אם הוא נפרד ממך הוא לא באמת אוהב אותך כי בנאדם שאוהב אותך באמת היה מתאפק בשבילך כמה זמן שתצטרכי
את אומרת שהוא ממש אוהב אותך אז הוא צריך להבין שאת עדיין לא מרגישה מוכנה ודבר כזה לא אמור להעשות בלחץ או כשאחד מהצדדים לא רוצה. אם את לא מוכנה ולא רוצה אז אל תעשי את זה שלא בטעות תעשי את זה ואז תתחרטי כי זה קרה מלחץ שהוא הפעיל עליך.
מבינה אותו, אבל אל תכנעי ללחץ ותעשי דבר כזה בלי השלמה מלאה עם הבחירה שלך. כנראה שזה לא הזמן המתאים בשבילכם
שואל השאלה:
אוף תודה
אוף תודה
אנונימית
אל תעשי שום דבר שאת לא רוצה לעשות ובטח שלא תתני לו ללחוץ עלייך לעשות משהו שאת לא רוצה! זה משהו שצריך לעשות במערכת יחסים אם שני הצדדים רוצים בזה. אם את מרגישה שאת לא מוכנה לזה או שאת לא סגורה על זה, אז אל תעשי. ואם בא לך ואת רוצה, אז לכי על זה. אבל רק אם באמת בא לך ואת לא עושה את זה כדי לרצות אותו, כי תסמכי עליי, אם תעשי טת זה כדי לרצות אותו ואחרי זה, חלילה, תפרדו, את תצטערי על זה..
בהצלחה :)
בהצלחה :)
אני חושבת שאם את לא מוכנה אל תעשי את זה כי את תתחרטי אחכ וכטב החרטה הוא גדןל במיוחד שזה קשור לגוף שלך .
לדעתי אם הוא באמת אוהבצ אוהב אותך הוא לא אמור ללחוץ עלייך הוא אמור שזה יבוא לבד ממך .
גם אל הוא לא שכב מלא זמן עם מישהי מי שישמע יש דברים יותר חשובים אל תעשי משהו כדי לרצות אותו לכי אחרי הרצונות שלך .
לדעתי אם הוא באמת אוהבצ אוהב אותך הוא לא אמור ללחוץ עלייך הוא אמור שזה יבוא לבד ממך .
גם אל הוא לא שכב מלא זמן עם מישהי מי שישמע יש דברים יותר חשובים אל תעשי משהו כדי לרצות אותו לכי אחרי הרצונות שלך .
תקשיבי זה בחירה שלך!!! יקירה
תגידי לחבר שלך שאת לא מוכנה עדיין!!!
ועם את מוכנה ומרגישה איתו בנוח אז תעשי. אבל כדאי לך קודם לדבר על זה עם אמא שלך או אחות גדולה!!!. בתכלס לפי היהדות ובתורה צריך לעשות רק אחרי יום החתונה!!! ואני מאוד ממליצה לך לשמור את הבתולים שלך זה דבר מאוד מאוד חשוב תעשי בזמן שלך!!!
ולא כי אתם שנה יחד זה לא משנה כמה זמן אתם יחד נשמה שלי גבר שאוהב את האישה שלו יחכה!!! תאמיני לי שעם הוא אוהב אותך הוא יחכה לך
ועם לא יסכים אהובה להיפרד ממנו ומהר!!!
ושוב גבר שאוהב אותך יחכה זה לא משנה כמה זמן אתם יחד ובן כמה הוא
עם צריכה עוד קצת עזרה מוזמנת לבוא לפרטי יתן לך עוד קצת עזרה בנושא בכיף.
תגידי לחבר שלך שאת לא מוכנה עדיין!!!
ועם את מוכנה ומרגישה איתו בנוח אז תעשי. אבל כדאי לך קודם לדבר על זה עם אמא שלך או אחות גדולה!!!. בתכלס לפי היהדות ובתורה צריך לעשות רק אחרי יום החתונה!!! ואני מאוד ממליצה לך לשמור את הבתולים שלך זה דבר מאוד מאוד חשוב תעשי בזמן שלך!!!
ולא כי אתם שנה יחד זה לא משנה כמה זמן אתם יחד נשמה שלי גבר שאוהב את האישה שלו יחכה!!! תאמיני לי שעם הוא אוהב אותך הוא יחכה לך
ועם לא יסכים אהובה להיפרד ממנו ומהר!!!
ושוב גבר שאוהב אותך יחכה זה לא משנה כמה זמן אתם יחד ובן כמה הוא
עם צריכה עוד קצת עזרה מוזמנת לבוא לפרטי יתן לך עוד קצת עזרה בנושא בכיף.
נכון גבר שלך אמור לא ללחוץ עלייך אלא לתת לך להרגיש בשלה לזה
שואל השאלה:
תודה לכולם אתם באמת עוזרים
תודה לכולם אתם באמת עוזרים
אנונימית
בת 15 צריכה להבין מה שאמרתי יקרה שלי תיזהרי ותשמרי על עצמך אני בת 18 וחצי ואת כמו אחותי וכמו חברה בבקשה תשמרי על עצמך ועם לא מוכן לחכות הבחור לא אוהב אותך נקודה.
יש בני 25 בתולים אפילו יותר האישה/ למעלה צודקת!!! חות מי זה את אמורה לחכות יום אחרי החתונה ולעשות ממליצה לך לעשות ככה
ואני יודעת היום יש מעט כאלה ששומרים בעיקר רק דתיים
אבל תקשיבי לי יקירה.
ואני יודעת היום יש מעט כאלה ששומרים בעיקר רק דתיים
אבל תקשיבי לי יקירה.
אם הוא כל כל אוהב אותך אז שיבין אותך ויחכה לך. את באמת צעירה ולא צריכה להיכנע ללחץ בטח שלא מהחבר שלך
וכמו שאמרו לפניי, אולי זה הזמן לסיים
וכמו שאמרו לפניי, אולי זה הזמן לסיים
תשכבי איתן זה לא ביג דיל וזה יקרב את הקשר שלכם
אנונימי
^מה לעזאזל למה שתגיד דבר כזה, זה כל כך לא נכון וטיפשי להגיד את זה.
נשמע כמו קשר לא בריא
אוקי שמעי
אם את שואלת אותי זה מטומטם לגמריי.
החברה הכי טובה שלי בת 18.
יש לה חבר כבר שנתיים.
לחבר שלה כבר היו שתי אקסיות והוא כבר שכב עם אחת מהן.
היא עוד לא מרגישה מוכנה והוא מקבל את זה.
הוא לא לוחץ עליה והוא שואל אותה כל פעם לפני שהם מתקדמים אם זה בסדר, ושאם זה מרגיש לה מהר מידי אז שתגיד לו.
אם חבר שלך אוהב אותך באמת הוא אמור לתת לך להרגיש כמה שיותר בנוח, גם אם זה אומר שכרגע לא תשכבו.
מה לעשות?
אני אגיד את זה ככה, תפרדו.
למה? כי הוא אשכרה אמר לך שזה יותר מידי זמן שהוא לא שוכב עם מישהי.
או במילים אחרות - "אני רק רוצה לשכב איתך כדי למלא את הצורך המיני שלי."
אם את שואלת אותי זה מטומטם לגמריי.
החברה הכי טובה שלי בת 18.
יש לה חבר כבר שנתיים.
לחבר שלה כבר היו שתי אקסיות והוא כבר שכב עם אחת מהן.
היא עוד לא מרגישה מוכנה והוא מקבל את זה.
הוא לא לוחץ עליה והוא שואל אותה כל פעם לפני שהם מתקדמים אם זה בסדר, ושאם זה מרגיש לה מהר מידי אז שתגיד לו.
אם חבר שלך אוהב אותך באמת הוא אמור לתת לך להרגיש כמה שיותר בנוח, גם אם זה אומר שכרגע לא תשכבו.
מה לעשות?
אני אגיד את זה ככה, תפרדו.
למה? כי הוא אשכרה אמר לך שזה יותר מידי זמן שהוא לא שוכב עם מישהי.
או במילים אחרות - "אני רק רוצה לשכב איתך כדי למלא את הצורך המיני שלי."
אנונימית
צודקת את עדיף לך לחשוב טוב טוב מה את עושה את כבר לא ילדה בת 12 ולכי תספרי לאמא שלך שהוא מבקש לשכב איתך עדיף לך!!!
באותו הנושא: