2 תשובות
פשוט להתרחק אם היא עושה לך רע
אל תכתבי לה הודעות תדברי עם עוד אנשים ואל תהיי רק אית או בסביבה שלה
הייתי באותו מצב פשוט לא לשלוח יותר הודעות ולהתקשקר. בהתחלה זה נראה קשה ואולי לא על ההתחלה יהיה לך מלא חברים אבל ככל שתעשי את זה מוקדם יותר תודי לעצמך יותר