2 תשובות
כמעט בלתי אפשרי.
עשר שנים זה הרבה זמן ומאוד קשה לשחרר מבן אדם שהחיים שלך לא נראים בלעדיו
עשר שנים זה הרבה זמן ומאוד קשה לשחרר מבן אדם שהחיים שלך לא נראים בלעדיו
זמן זאת התרופה הכי טובה
לא משנה מה נגיד לך לפעמים הכאב גדול מידי שרק הזמן יעבור וככה הכאב יחלוף אולי עדיין יהיו קטעים שתזכרי תתגעגעי אבל פחות
כרגע את יכולה לשמוע מוזיקה מרגיעה
ומחר לצאת עם אנשים
ואפילו למצוא עבודה
להעסיק את עצמך כמה שאפשר
ותזכרי שיש אנשים שנכנסים לחיים שלך גם אם הם נשארים מלא זמן כמו החברה הכי טובה שלך הם נכנסים רק בשביל ללמד אותך לחזק אותך יותר ולעשות אותך טובה יותר:)
אל תפלי ואל תשברי תקומי אחרי זה ותמשיכי לעמוד מול כל המכשולים שלך
אם את צריכה משהו אני פה❤
לא משנה מה נגיד לך לפעמים הכאב גדול מידי שרק הזמן יעבור וככה הכאב יחלוף אולי עדיין יהיו קטעים שתזכרי תתגעגעי אבל פחות
כרגע את יכולה לשמוע מוזיקה מרגיעה
ומחר לצאת עם אנשים
ואפילו למצוא עבודה
להעסיק את עצמך כמה שאפשר
ותזכרי שיש אנשים שנכנסים לחיים שלך גם אם הם נשארים מלא זמן כמו החברה הכי טובה שלך הם נכנסים רק בשביל ללמד אותך לחזק אותך יותר ולעשות אותך טובה יותר:)
אל תפלי ואל תשברי תקומי אחרי זה ותמשיכי לעמוד מול כל המכשולים שלך
אם את צריכה משהו אני פה❤
באותו הנושא: