6 תשובות
כן זה אחלה
תרוץ בלי אוזניות בכלל, זה יותר טוב
שואל השאלה:
לאלא , אין מצב אני לא אשרוד^
אנונימי
תנסה להתרגל, מחקרים מראים שעדיף לרוץ ללא.
חוץ מזה גם באסה על הסיכוי שהאיירפודס ייפלו לך
אני רצה עם אוזניות כמו איירפודס וזה נוח ממש
איירפודס פרו מיועדות לכל סוג ספורט
פעם הבאה תבדוק מה אתה קונה
באותו הנושא: