4 תשובות
כל מה שמתחלק או מוכפל באפס שווה אפס
אי אפשר לחלק באפס, כלומר 1 חלקי אפס זה לא אפס, קוראים לזה "ביטוי לא מוגדר". לכן זה לא נכון להגיד את מה שאמרת.
רוצים הוכחה תבדקו במחשבון מה שאני אמרתי זה נכון
אסור לחלק באפס, זה לא מוגדר.
אפס חלקי משהו זה אפס