5 תשובות
כע באסה אבל אין מה לעשות הכל לטובה
אנונימי
הוא עובר דירה, הוא הקראש של כל השכונה, ובעהדעיהנ בי הלכתי לבכות.
אנונימית
אנונימי זה שהכל לטובה יודעים אבל זה ממש לא עוזר.
אנונימית
כואב רצח:( אבל ככל שתקדימי לשחרר ממנו ככה יהיה יותר טוב
שואל השאלה:
תודה❤
תודה❤
אנונימית
באותו הנושא: