4 תשובות
חח גם אני אוהבת לכתוב מה שבא לי. וזה משתנה מפעם לפעם. ככל שכותבים יותר זה משתפר
לא שמעתי בחיים על דבר שנקרא "תרגילי כתיבה" אבל כשאני קוראת ספר, יש דמות שאני ממש מתחברת אליה, באופן טבעי אני עושה את הניתוח שלה, לפעמים רק בראש. ואת הניתוח של הספר.
יש ספרים שממש אוהבים, עד שרוצים לנתח אותם לבד, ואז פשוט עושים את זה, לא שמעתי על שלבים ודרך לעשות את זה.
את יכולה לעשות מה שבא לך פשוט, ואם את צריכה טיפים אין לי בעיה לעזור עוד.
אגב, יש לי ניתוח של דמות (אומנם לא מקצועי וזה, אבל הוא מעולה סך הכל)
היית רוצה אשלח לך?
זה מהארי פוטר (כמה מפתיע).
שואל השאלה:
את יכולה למרות שלא קראתי הארי פוטר כן זו עוד בעיה שיש לי. לא קראתי מלא ספרים שנחשבים לקלאסיקות
אנונימית
גם אני לא קראתי הארי פוטר עד לפני כמה חודשים, אל תדאגי, את הסרטים ראית?
גם לי חסר קלאסיקות, ואני לא קראתי בכלל עד לא מזמן, אבל לכתוב תמיד אהבתי.
שולחת את מה שכתבתי, זה בוואטפאד, מקווה שזה פותח, יש לך שם חשבון? כי שם גם לומדים הרבה על כתיבה, בעיקר אילו טעויות לא לעשות
שואל השאלה:
כן יש לי
אנונימית