התחברות הרשמה

אני לא מאמינה שעשיתי את זה. אני גאה בעצמי. (פריקה)

אוקיי אז סטיפס בבקשה אל מתחקו אני פשוט חייבת לפרוק.
אז אני סוף סוף ניתקתי קשר עם החברה הכי טובה שלי שהייתה ממש רעילה אליי. אני מרגישה שכל החברים שלי חברים שלי רק בגלל שאני הייתי החברה הכי טובה שלה. היא הכי מקובלת בכיתה. והיא כל הזמן נוטשת אותי לכלבים, והרגשתי איתה חנוקה. אבל אני צברתי אומץ, וזה היה המעשה הכי קשה שעשיתי. זה באמת לא פשוט.
אתם לא מבינים כמה זה קשה וזה היה מעשה כמעט בלתי אפשרי.
אבל עשיתי את זה. ואני מרגישה פשוט משוחררת ולא חנוקה כמו קודם זה פשוט המעשה הכי טוב שעשיתי. ולא אכפת לי שלא יהיו לי עכשיו חברים כי איך שאני מכירה אותה היא תעליל עליי עכשיו שקרים ודברים. אבל לא אכפת לי. אני פשוט מרגישה הכי טוב עכשיו ומבחינתי הכי חשוב שהמשפחה תומכת בי. ואני פשוט גאה בעצמי!!!
2 ביולי 2021, 13:00
ביטחון עצמיפריקה    
5 תשובות
כל הכבוד אני מניח
W
Wipes
כל הכבוד לך זה היה אמיץ
ב
ברוך ה נושם נושם
גאה בך :)
S
Sodot.medina3
כל הכבוד מלכה גאה בך❤❤❤
ג
גְּבֶרֶת פְּלוֹטְנִיק
גאה בך! לא טוב להישאר בסביבה רעילה ולא תומכת ולא כולם מבינים את זה
מ
משועממתרצח
באותו הנושא:
אני לא מאמינה שעשיתי את זה לעצמי!
התייעצות עמוקה, פריקה לגבי אח שלי הגדול, הוא הורס לעצמו את החיים
נמאס לי מעצמי(פריקה)
פגעתי בעצמי.. אני יודעת עשיתי שטות (פריקה)
איפה לקבור את עצמי??(פריקה)
אני שונאת את עצמי אני שונאת את עצמי אני שונאת את עצמיי (פריקה)
איך זה? (קטע פריקה ששמרתי לעצמי)
נתתי לעצמי שתי דקות לכתוב טקסט פריקה.זה מה שיצא..איך?
אני לא מתגאה בעצמי.. (פריקה)
אני שונאת בעצמי הכל(סתם פריקה)
אני לא מאמינה שעשיתי לעצמי אתזה שוב.