7 תשובות
שואל השאלה:
זה נוראי אני מרגישה מזעזע
זה נוראי אני מרגישה מזעזע
אנונימית
תופעות לוואי אחרי חיסון זה דבר לגיטימי ונורמלי לחלוטין, וכן תופעות כמו שתיארת, חום, סחרחורות, כאבי ראש וכו'.
תשתי מים ותנוחי, תרגישי טוב:)
תשתי מים ותנוחי, תרגישי טוב:)
שואל השאלה:
תודה (:
זה נוראי פשוט
תודה (:
זה נוראי פשוט
אנונימית
זה לגמרי נורמלי
קחי אופטלגין ותרגישי טוב :)
קחי אופטלגין ותרגישי טוב :)
עשיתי היום את הראשון ולא קרה לי כלום רק דקירה קטנה ובנתיים אין לי תופעות לוואי
שואל השאלה:
^חכי לחיסון השני
^חכי לחיסון השני
אנונימית
ח ח ח חתודה
באותו הנושא: