5 תשובות
לא
לי כאבה קצת היד. יומיים אחר כך כבר לא כאב
כן
אחרי החיסון הראשון רק כאב לי היד
ובחיסון השני היה לי סחרחורות, צמרמורת, חולשה בכל הגוף ..
אחרי החיסון הראשון רק כאב לי היד
ובחיסון השני היה לי סחרחורות, צמרמורת, חולשה בכל הגוף ..
שואל השאלה:
אבל חום גבוה יום אחרי זה נורמלי?
אבל חום גבוה יום אחרי זה נורמלי?
אנונימית
כן כי בתכלס בחיסון יש דמוי קורונה ואז הגוף מייצר נוגדנים ובגלל זה יש תסמינים כמו קורונה לאחר החיסון
באותו הנושא: