4 תשובות
עדיף לקחת כדור וללכת לעבוד❤
אם את מרגישה שלא מסוגלת אז תודיעי לעבודה ותשארי לנוח
אם את סובלת רצח אז עדיף לך להישאר אבל אני ממליצה לך לקחת כדור לשתות מים וללכת. אבל החלטה שלךך
כן אם את מרגישה לא מסוגלת אז תודעי/תחפשי מי יכול להחליף אותך
באותו הנושא: