4 תשובות
עדיף לקחת כדור וללכת לעבוד❤
אם את מרגישה שלא מסוגלת אז תודיעי לעבודה ותשארי לנוח
xm1
אם את סובלת רצח אז עדיף לך להישאר אבל אני ממליצה לך לקחת כדור לשתות מים וללכת. אבל החלטה שלךך
כן אם את מרגישה לא מסוגלת אז תודעי/תחפשי מי יכול להחליף אותך