6 תשובות
אם אין לך כוח תישארי..
אם את עדיין חולה וצריכה מנוחה - עדיף שתישארי כמובן ותצברי כוחות, לא יזיק עוד יום מנוחה.
ותשלימי את החומר שהחסרת.

תרגישי טוב.
תלכי,גם ככה החסרת הרבה.
לאף אחד אין כח,מתמודדים.
אנונימית
העיקר את עונה לכולם שיתמודדו ואומרת שהתשובות שלך כנות ומציאותיות אבל כשעונים לך באותו הסגנון שאת עונה זה לא מתאים לך,כי בדיוק כמו כולם את תקשיבי רק לתשובות שרצית לשמוע ולא לתשובות אנטיפטיות שאומרות לך להתמודד.
אז כדאי שתפסיקי להגיב לאנשים שאין לך איך לעזור להם חוץ מלומר להם להתמודד.
תרגישי טוב.
אנונימית
שואל השאלה:
אל תטיפי לי מוסר,
פחדנית, בואי תיהיה לא מאנונימי.
רק בגלל פרח מעפן כל ההודעה הזאת? כל כך שיטחי מצדך.
קחי,נתתי לך, מקווה שזה עשה לך את זה.
חוץ מזה שאת מאנונימי,ולכן לא רציתי לתת לך פרח, כי את גם ככה לא תקבלי אותו.
וויי מלאני אפשר גם פרח???