13 תשובות
זכר כי טלפון זה בלשון זכר
טלפון זה זכר
זכר
פלאפון אחד לא אחת
אני לא מדברת אל הפלאפון שלי.
אנונימית
ממתי אני פונה לפאלפון
זכר
טלפון* הוא חתיך
תראי בשיחות נפש שלנו אני פונה אליו בלשון זכר
הפלאפון שלי מעדיפים שאני אפנה אליהם בלשון הם/אתם
שואל השאלה:
יש לי חברה שקוראת לפלאפון שלה בשם נקבה..כאילו תביאי לי אותה או נפל לי אותה וכאלה אז תהיתי לעצמי אם יש אנשים כאלה
אנונימית
זכר
J0y
טלפון זה זכר
נראלי אני היחיד בלשון נקבה,
כל היום "היי סירי"