13 תשובות
זכר כי טלפון זה בלשון זכר
טלפון זה זכר
זכר
פלאפון אחד לא אחת
פלאפון אחד לא אחת
אני לא מדברת אל הפלאפון שלי.
אנונימית
ממתי אני פונה לפאלפון
זכר
טלפון* הוא חתיך
תראי בשיחות נפש שלנו אני פונה אליו בלשון זכר
הפלאפון שלי מעדיפים שאני אפנה אליהם בלשון הם/אתם
שואל השאלה:
יש לי חברה שקוראת לפלאפון שלה בשם נקבה..כאילו תביאי לי אותה או נפל לי אותה וכאלה אז תהיתי לעצמי אם יש אנשים כאלה
יש לי חברה שקוראת לפלאפון שלה בשם נקבה..כאילו תביאי לי אותה או נפל לי אותה וכאלה אז תהיתי לעצמי אם יש אנשים כאלה
אנונימית
זכר
טלפון זה זכר
נראלי אני היחיד בלשון נקבה,
כל היום "היי סירי"
כל היום "היי סירי"
באותו הנושא: