51 תשובות
שואל השאלה:
^^אני לא בדיוק מגמגמת, ממש קשה לי לדבר ואני כל הזמן מוציאה את המילים הלא נכונות מהפה שלי
אנונימית
גם לי זה קורה אז אני יכול להבין אותך תנסי יותר לחשוב על מה את הולכת להגיד וגם תדברי לאט יותר אם את יכולה

אני מגמגם ובעיקרון ניסיתי הרבה דברים ובסופו של דברים הגעתי לד"ר פלואנסי שזו חברה בעצם שיש לה פתרון "מוכח" לגמגום שזה בעצם לאט לאט את לומדת איך לדבר מחדש וכבר יש מלא אנשים שעברו תקורס הזה אבל זה לא בא ברגל צריכים לעבוד בשביל זה

תנסי לברר שם אולי זה יכול להיות קשור ויעזרו לך עם זה
הי תימני^ אתה אצל פלואנסי? גם אני
גם אני הייתי ככה וגם כשהייתי קטנה הלכתי לקלינאית תקשורת ואני כן מצליחה לדבר אבל כל פעם שאני מדברת מהר מילה או שתיים מתפקששות לי או שאני לא יודעת איזה מילים להוציא
וזה אצלי נראלי מתוך לחץ
^^מגניב אבל די פרשתי אולי אחזור לשם מתי שהוא

פרשתי בגלל שאני חסר מוטיבציה ומטומטם ואני אפילו די הייתי בסיום (התחלתי בכיתה ו)

באיזה שלב את ומתי התחלת?
וואו למה פרשת? זה ממש עוזר לי אני נכנסתי לשם במצב קשה ממש רמה 5 ועכשיו אני 8, 9עוהדת קשה בהחלט אבל שווה זה מאתגר אותי!!
תציעה לך לחזור לשם אגב היית אצל מי היית?
התילתי לפני שנתיים כזה
רגע דיברתם אל האנונימי?
לא סתם כך חח
יש לי בידיוק אותה בעיה אני בת 16 והולכת לקלינאית תקשורת
בא לי מיליון
פרשתי כי אני לא יודע להשקיע בדברים שחשובים לי אין באמת סיבה מיוחדת אני עצלן אני מנסה לשנות תהרגליםש לי בנתיים

לא ככ מבין ברמות אבל גם אני הייתי מגמגם הרבה וזה באמת עזר כי לא חלק אפילו לא שמו לב שהייתי מגמגם(לא יודע איך כי גמגמתי) וחשבו שאני בריטי בכלל בגלל המבטא שזה גרם לי נראלי

הייתי אצל אפריים, מכירה? הוא בחור דתי והוא היה גם פעם מגמגם אבל הוא נראלי כבר פרש בגלל שנולדו לו ילדים
תנסי אין מה להפסיד.
כן הוא פרש נראה לי גם אבל לא מפריע לך לגמגם? לי זה ממש אבל ממש הורס לי את החיים אם למשל עובר שבוע שאני לא עושה עיצוב
לא יודע אם זו בעיה אבל גם לי זה קורה
קרה לי מלא שלא הבינו מה אמרתי או שאני מדבר מהר ופשוט לפעמים לא יכול לדבר רגיל.
גם לפעמים אני רוצה להגיד משהו אבל פשוט לא מצליח
בדרכ אני מדבר רגיל אבל קורה לי לפעמים
אני בן 17 לא יודע אם כדאי לי ללכת
אנונימי
זה 13000 שח וגם צריכים להשקיע בזה זמן תחשוב אם זה שווה לך
תמני זה כרגע עולה 15000
אה לא שווה
אנונימי
אנונימי ממליצה בחום!!^^
רק שתדע שכמעט הלכתי למלמן ואמרו שהוא שקרן ורמאי תזהר ממנו!!
גם אני ככה ואני הולך קלינאית תקשורת
אה עוד מעט אהיה עמוס כבר בן 17
ואין לי את הכסף לזה עכשיו
אז לא חח
אנונימי
אנונימי תקשיב חמוד יד להם הסדרים עם קופות החולים חי זה עלה 8000 בזמנו שווה ל!!!!
בא לי מליון

זה תסכל אותי גם במיוחד שזה גרם להורים שלי להתבאס ולהתאכזב התנהגתי די כפוי טובה אני ניסיתי להחדיק את זה זה די גרם לי חרדה להיזכר בזה
בשבת האחרונה אימא שלי אמרה לי שאם אני אעשה את זה כל החופש אני אקבל 2000 שח ועדיין לא התחלתי-_- מצד אחד אני לא רוצה לעשות את זה בשביל הכסף גי זה סתם מגעיל ומצד שני אני בכל מקרה לא עושה

אה יש לי מלא חברים אני ממש מסתדר מבחינת חברה הדברים שהוא באמת מפריע לי זה שאני רוצה למשל להרצות על נושא בכיתה בשביל בונוס אני לא עושה את זה בגלל זה וגם להגיד דברים ארוכים בפני כולם אני לא אגיד כי סתם יצא מביך

בעיקרון עכשיו אני מניח שאם אני אפטר מהגמגום אני אהיב ממש שמח ומאושר כי זה יפתור לי את רוב הבעיות שלי בחיים כרגע


חםרתי
^^חח תודה
אנונימי
אבל קורה לכם כל פעם שאתם מדברים או לפעמים?
אנונימי
כן ברור שזה יעשה אותי גם זמחה אם אני אפטר מזה אבל הפנמתי שאין תרופה וגם מסתבר שלא תהיה אבל אני במקומך הייתי עושה רק בשביל הכסף!! הלוואי עלי שאמא שלי הייתה מציעה לי 2000 שקל זה פצצה!! אבל אני לא אגיד שזה קל גם לי יש לפעמים מורדות כל החכמה היא לדעת שזה תמיד יהיה איתך ותמיד להתמודד
אנונימי לא הבנתי שאני מדברת אני נתקעת לפעמים ולפעמים זה רק בזכות הקורס לפני כן לא הייתי מסוגלת להוציא מילה מהפה
בדרך כלל שאני בלחץ
הבנתי תודה
אנונימי
מה שהכי עוזר זה לנשום נשימה סרעפתית כלומר מהבטן ולהתחיל את המילה בהתילה רכה כלומר בדבטר רך ואיטי!
היא עובדת כל תקשורת
את מגמגמת?

קלינאית תקשורת נראלי זה עד גיל מסוים לא בטוח והיא תעזור לך לבטא מילים ואותיות והיא תעזור לך להביע את עצמך
וזה גם טוב בכללי לא רק לדיבור^
כן זה מאד בריא לשרירי הבטן
בא לי מיליון

גם אני הפנמתי שאין לזה תרופה או פתרון אבל אז זה הופיע לי חחח

כאילו כן אבל זה מתסכל אותי שהרבה אנשים עושים הרבה בשבילי ואני מגיב כמו ילד חרא רק בגלל שאני עצלן מקווה לשנות את זה החוםש
אנונימי גם אצלי זה גנים באבא שלי
כשהייתי ילדה קטנה גם הייתי ככה אז הלכתי לקלנאית תקשורת משהו כזה ..
ותקשיבי אין לך מה להתבייש או משהו כזה להרבה אנשים זה קורה וזה בסדר ואלו דברים שאפשר לעבוד עליהם .
דוגמה : כשהייתי ילדה קטנה אז אמרתי במקום וופלה אמרתי אפלה
כן מקווה בשבילך תימני זה התמודדות יומיומית צריך הרבה תקווה וכוח אין מה לאמר
אצלי זה בכלל מדוד שלי שנראלי שהוא בסוף בכלל התאבד
אוף
חחח
אני כל הזמן מתעצבנת בשיט למה זה עבר דווקא אלי ולמה אמא שלי התאהבה באבא שלי אווף!!
לאח שלי יש את זה. זה כאילו קצת גימגום עם בילבול במילים. הוא הלך לקלינאית תקשורת והיא אמרה- שהמחשבה שלו יותר מהירה מהדיבור. הוא פשוט חושב יותר מהר מדיבור שלו וזה גורם לו לגמגם ולהתבלבל.
אני לא חושבת שיש משהו שעוזר לזה אבל אולי לנסות לעבוד על דיבור איטי ולתרגל עם המשפחה בשביל שתעשי את זה מול אנשים, כי ככה זה יהיה בסיטואציה אמיתית.

אני יצאתי מאוד דומה לאח שלי ויש לי גם את הבעיה הזאת אבל בפחות בולט. והאמת חשבתי על זה הרבה..
פעם חשבתי שזה דבר לא טוב אבל האמת שזה פתאום נראה לי דבר טוב, בגלל שיש אנשים שהדיבור שלהם יותר מהיר מהמחשבה וככה הם פולטים דברים שהם לא מתכוונים להגיד או שהם מעליבים.. ואצלי זה הפוך וזה דיי שומר עליי מלהגיד דברים שאני אחר כך אתחרט עליהם.
אנונימית
כן.
אנונימי
בא לי מליון
חחח.חחח.חח
קוראים לזה דיסלקציה
וואו מבינה אותך רצח :(
אנונימית
קלנאית תקשורת תעזור כן, זה התפקיד שלה
אגב,
"לא מוצאת שם נורמלי"
מאמי, דיסלקציה זו בעיית קריאה. אין לה שום קשר לדיבור ואני אומרת את זה בתור דיסלקטית. גוגל לפני שמדברים אף פעם לא מזיק.
" דִּיסְלֶקְסְיָה (מיוונית: dys = קשה + lexis = מילה, נכתב גם בצורה הלא-תקנית: דיסלקציה. בעברית: הַפְרָעַת קְרִיאָה) היא לקות מולדת המסווגת כ"לקות למידה" המפריעה להליכים קוגניטיביים (תהליכי ארגון, עיבוד וניתוח מידע) הקשורים בכישורי השפה ודרושים לקריאה."
אז יש דבר כזה קלינאית תקשורת לבני 18? כמה זה עולה בערך?
אנונימי
תחזרי לגן ותלמדי לדבר מה קשה