אני פשוט לא מרגישה כלום כבר תקופה כאילו אני מנסה להסביר כרגע מה שאני מרגישה במילים אבל אני פשוט מרגישה כאילו הלב שלי פשוט שחור ואני הולכת בחושך בלי שאני רואה משהו,אני מתרחקת מכל רגש בגלל שאני מבולבלת ולא יודעת מה הולך איתי,אני פשוט בן אדם מאוד מסודר והחיים שלי מבולגנים ואין לי שליטה על זה אז זה מחרפן,כאילו אני כן רוצה לשמוח ואני כל כך רוצה לצרוח כרגע לצרוח את הנשמה שלי או פשוט לבכות,לא בכיתי כבר חצי שנה,אני רוצה את זה בחזרה,איך עושים את זה?